Daisypath Vacation tickers

torstai 20. kesäkuuta 2013

Stockholm i mitt hjärta, låt mig besjunga det nu.

Nyt viimeset päivät kuvissa - huh, pitkä postaus tulossa siis!

DAY I

Aamulla lähdettiin Starbucksin kautta lentokoneeseen, joka nousi ilmaan yhdentoista jälkeen tiistaina. Oltiin siis yhdeltätoista Arlandan lentokentällä Ruotsissa - time travelling is exciting! 

 Sen jälkeen lähdettiin junalla kohti hotellia, joka sijaitsi Älvsjössä, noin 10min junamatkan päästä Tukholman keskustasta. Oli myös todella edullinen hotelli, mutta kuitenkin siisti ja viihtyisä ja hotelliaamiainenkin kuului hintaan. Pari yötä oltiin siellä, ja hinta oli jotain 1000 kruunun kieppeillä, eli not bad at all! (http://connecthotels.se - jos joku etsii edullista hotellia)


Sitten olikin jo hyvä aika päästä syömään! Ei tästä voi paljoa muuta sanoa, ruoka on aina hyvää.

 Ilta vietettiin keskustassa, tai pikemminkin mun suosikkikadulla - Drottninggatan. Siellä on niin paljon kaikkea ja ää! Käytiin mm. Topshopissa, niinkuin viime postauksessa vihjailinkin. Sain pari vaatettakin hankittua, yay :) toi tulee olee niin vaarallinen kauppa Skotlannissa ollessa, ei ole ollenkaan hyvä, että asun noin 10 km Topshopista. Ei ollenkaan hyvä mun lompakolle.

 Illan päätteeksi käytiin vielä syömässä, ja esittelin kameralle vielä mun extra ostosta - nimittäin Taylor Swiftin hajuveden, Wonderstruck Enchanted. Tosi raikkaan tuoksunen! Jotenkin vaan Taylor Swiftin hajuvesi ja mun yleiskuva ei näytä oikein sopivan yhteen, näyttää vähän koomiselta :D

DAY II

Keskiviikko aloitettiin Abba-museon merkeissä. Suosittelen NÄÄÄÄÄÄÄÄIN paljon, jos edes jollain tasolla pitää niistä ja pitää heitä kiinnostavina ja hyvinä. Siellä sai itse laulaa studiossa jos halusi, miksata, tehdä Abba-quiz, tanssia musiikkivideolla ja myös esiintyä "heidän" kanssa muiden edessä, jos halusi. Ja tottakai mä tein noi kaikki :D Mun lauluääni ei kylläkään videossa ole parhaimmillaan, se oli niin extempore ja kaikki :D (seliseli..)















Tämän jälkeen käveltiin tien yli toiselle puolelle ja käytiin Skansenissa katsomassa eläimiä, ja ostamassa mulle Pingviini pehmolelu! Totuus on, että pingviini on mun lempieläin. Hashtag I'm cool.





Päivä päätettiin Gröna Lundilla, mutta se reissu oli ehkä hieman epäonnistunut, koska 30 Seconds to Mars oli siellä esiintymässä, meidän tietämättämme. Sen takia muutama laite oli suljettu ja niin edelleen, joten se harmitti ihan pienesti. Ei kuitenkaan paljoa, oli meillä kuitenkin hauskaa!

Tänään käytiin vielä kaupungilla ja ostin kaksi Taylor Swiftin levyä (future swiftie here, hello!) ja sitten ostettiin vielä serkuille pienet lahjat :) Sitten matkustettiin mummolaan ja nyt istutaan täällä. Kiva tavata sukua taas! Ja Tukholman reissu oli aivan ihana. Mä rakastan Tulkholmaa, aiai!


 Joten hyvää juhannusta ihmiset! Pitäkää hauskaa :) Ja vaihtoon on alle kaksi kuukautta jäljellä, pelottavaa!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti