Daisypath Vacation tickers

maanantai 17. kesäkuuta 2013

Tell the world I'm here, to change it

Hello!

Kesätöitten toistaiseksi viimeinen päivä oli tänään. Nyt on muutaman viikon vapaa ennen toista työputkea, joten otan nyt tästä kaiken irti! :D Kesä alkakoon! 

Huomenna lähdetään äidin kanssa kahdeksi ja puoleksi viikoksi Ruotsiin tapaamaan sukulaisia. Sen lisäksi vietetään alkureissusta kolme päivää ihan kahdestaan Tukholmassa. :) Tulee mukavaa viettää ihan tälläistä laatuaikaa kahdestaan, kun varmaan äidillekin vaikea kun ainoa lapsi lähtee maailmalle.
Sitten pitäisi kavereita tapailla ja syödä liikaa jätskiä, uida järvessä ja katsoa auringonlaskua kalliolta. Pitää tavata iskän puolen sukua ja pakko päästä ottamaan aurinkoa kirja kädessä ankkalammen vierelle, sekä pitäisi edes yksi konsertti päästä todistamaan. Suunnitelmia on monia, ja niinhän sen pitääkin olla!

Kuvia ei ole viime ajoilta mitään näitä pikselimössöjä enempää. Päivät on mennyt töissä ja keskimmäinen kuva näyttää mun työasua (oon näköjään niin teini, että pitää ottaa egokuvia töissä). Tuo paikka on kaikesta huolimatta mulle tosi tärkeä, ja siksi oon iloinen, että sain olla siellä töissä. :) Oon itse käynyt riparin tuolla, ja olin 11-vuotiaanakin yhden leirin aikana siellä. Siellä on tosi kaunista ja mulla on tosi turvallinen olo siellä. Mulla tulee olee tota turvapaikkaa ikävä kun oon maailmalla, ja taisin lirauttaa pari pientä kyyneltä sen vuoksi viime viikon aikana. En tiedä tunnistaako kukaan tätä kyseistä olotilaa, mutta jollain hassulla tapaa tietyt paikat muistuttaa omasta lapsuudesta. Tuntuu, että osa itsestään aina jää sinne. Siksi mä kai rakastankin tätä leiripaikkaa niin paljon. :)

Nyt pitäisi alkaa pakkailemaan ja ladata kameran akku, jotta saisin parempia kuvia jatkossa. Toinen paikka jota mä rakastan enemmän kuin eniten, on nimittäin Ruotsi. Se on mulle kuin toinen kotimaa ja siksi siellä on tärkeä käydä ennen Skotlantiin menoa :)

Ruotsissa on tänä vuonna tarkotus;
• Käydä Grönalundissa,
• Skansenissa,
• Abba Museumissa
• &  Topshopissa. (Kertokaa miksei sitä edelleenkään ole Suomessa :( No, onneksi on Edinburghissa!)
Viettää äidin suvun kanssa juhannusta
• Ottaa aurinkoa
• Uida
• Syödä liikaa
• Nähdä Ulrik Munther livenä
• Ottaa kaikki irti jokaisesta hetkestä!

Katsotaas miten suunnitelma menee :) Palaillaan torstaina, ottakaas rauhallisesti! ~

4 kommenttia:

  1. Oooo! Ulrik Munther<3 Ja vill oxo see honom :D När ska han uppträda??

    VastaaPoista
  2. JA VISSTE INT ATT DU GILLAR HONOM! :D God han se så bra! Han uppträder 3. eller 4. juli hit nära min mormor:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. JOOO! Ja älskar speciellt hans låt Soldiers :3
      Oi hitsi ja jobbar då :/ Nå njut du av hans uppträdande :D

      Poista
    2. Den e fiin! :)) O siis dee i Sverige, men ifall ja sku få träffa honom så tar ja nimmare till dej (;

      Poista