Daisypath Vacation tickers

sunnuntai 28. heinäkuuta 2013

Just make the best out of today




Hei!

Aloitin tämän postauksen linkkaamalla videon jonka kuvasin eilen ennenkuin lähdimme Jyväskylää kohti ja serkuille yöksi. Oon vähän awkward ja vihasen näkönen, ja laulan vähän varovasti koska olin parvekkeella - mutta joka tapauksessa, se on mun tekemä laulu serkulle joka tänään pääsi ripille. 
Onnea Janina, ja siunausta! (;

Tänään siis oli tämä iso päivä, kun pienestä lapsesta tuli iso aikuinen. Tai jotain vastaavaa. Päivä alkoi joskus seitsemän nurkilla aamiaisella ja valmistautumisella. 
Nimimerkillä: sain-iPhone-vitosen-perjantaina-ja-egokuvailen-nyt-24/7
Kirkossa meni kaikki hyvin ja oltiin tosi liikuttuneita tuon keskimmäisen tytön puolesta, joka sitten kirkon pihalla sai ruusuja enemmän kuin mitä laki sallii!

 Sen jälkeen lähdimmekin syömään ruokaa ja kakkua, ja minäkin esiinnyin. Kävin myös ottamassa Janinan mahdollisia kiitoskorttikuvia, joista tuli upeita! :)
Tuo viereinen on mun oma henkilökohtainen suosikki. Oon jotenkin tosi ylpeä siitä, että olen kuvannut sen!
Tulevaisuuden Mona Lisan suosion saavuttava kuva tässä. #ihailkaa 

Oli tosi kiva myös käydä Jyväskylässä päin taas pitkästä aikaa, ja näin TASAN 3 VIIKKOA ennen lähtöä. Crazy! Kohta pitäisi varmaan oikeesti alkaa valmistautuu henkisesti lähtöön :D huhhuh!


ps. Janina & Julia, ootte kivoja ;) yay.















4 kommenttia:

  1. Hyvä Sanna!! :) Hiano laulu! :) Ja onnee uuden kännykän johdosta :D
    Miss uuu!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Yayy! Kiitos paljon :) ja kiitos, oon todella otettu (;

      Poista
  2. Fin sång Sanna:) Ja tyckee int alls att du sjöng fö sakta ele så awkward ele arg ut! De fo jättebra <3 & OMG ja e avunsjuk på dig nä du ba får en iPhone5! Ge den ti mig :D

    VastaaPoista
  3. Tack Julia! :) hahah, ja tycker ja ser kunno sur ut på den dä:D men bra om ja int ser ut! Heheh, den e helt ljuuuvlig :)

    VastaaPoista