Daisypath Vacation tickers

lauantai 17. elokuuta 2013

When you're brave enough to say "Goodbye", life will reward you with a new "Hello"

Tervehdys videomuodossa! (: englanniksikin vielä, iiks!
Tällä kertaa tuommoinen nopea video, mutta Skotlannissa olon aikana teen parempiakin ihan oikean kameran voimin, enkä webbikameralla. Halusin vaan nopeasti laittaa kuulumiset!

Joten kuullaan taas kun minä olen turvallisesti toisessa maassa. Take care! :)



__________________________________________________________
En liten video som jag filmade snabbt, för att få fram hurdan min engelska är före resan och i allmänhet, bara för att säga hej! :D Jag åker alltså i morgon bitti till Skottland, och jag hoppas det går bra! Och jag hoppas att ni har det bra med (:

5 kommenttia:

  1. Jätte bra idé dedä me videon :) Puss & kram och lycka till Sanna <3 Vi ses igen i februari!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Yay, ja tycker det med :) Puss & kram och tack så mycket<3 ha de så bra o sköt om vårt skåp! Vi ses snart igen! (:

      Poista
    2. Haha joo ja ska sköta om vårt skåp :D Vi ses <3

      Poista
  2. Ojjj! Du ha ren nu så bra engelska att huhhuh sen nää du kmr tibax <3 I wish you all the best, and as you said; STAY POSTIVE.
    We love you too, and don't forget....... you only live once :p :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha, tackar!:) de har alla hit oxå sagt faktiskt, så dee kul:) I will, and yolo! (; Love you<3

      Poista