Daisypath Vacation tickers

torstai 12. syyskuuta 2013

Homesickness

Taisi olla maanantaina kun tällä tytöllä oli koti-ikävää. Semmosta outoa koti-ikävää. Se ei ole semmosta, että "pakataanpa laukut ja lähdetään!", vaan semmosta "täällä on kivaa ja jännää, mut olis kivempaa jos vois kokee tän ilman et perhe ja kaverit on muualla, ja tää on niin outoa mä en kestä ää"
Siitä koti-ikävästä pääsee tosin enemmin tai myöhemmin yli, ja sitten on taas hyvä fiilis. Ja joka kerta sitä tulee vahvemmaksi ja itsenäisemmäksi - aye!

Viime maanantaina päätin sitten viimeinkin avata mun yhden kaveriporukan antaman läksiäislahjan. Istuin siinä sitten tovin lattialla itkien, nauraen ja syöden suklaata. Kuullostaapa jotenkin traagiselta! :D On ihana tietää kuitenkin, että kun mä täältä viikkojen päästä tulen kotiin, niin mulla on tuollaisia ihmisiä odottamassa + monia muita! Mä en koskaan ole yksin, koska mulla on mun elämässä ihmisiä jotka välittää ja joihin voin ottaa yhteyttä jos haluan, vaikka ei ollakaan samassa maassa ja vaikka välillämme onkin merta. Magical!
Itse paketti!

Kuppi!
....ja kupissa oli paperilappuja!

Haha! "Olet niinkuin Liam 1D:sta"


 PS.  Tänään meillä oli Charity walk, eli käveltiin 10km :D Maalattiin vihreellä poskille, koska meidän tuvan väri on vihreä :) HOOOYYYY!  + tänään illemmalla tulee vielä yksi yllätyspostaus (;


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti