Daisypath Vacation tickers

tiistai 1. lokakuuta 2013

Here I am

Wau, tänään on jo lokakuu! Tuntuu oudolta ajatella, etten ole ollut Suomessa puoleentoista kuukauteen. Oon ollut poissa sieltä koko syyskuun ja osan elokuusta. Se tuntuu jotenkin niin käsittämättömältä!

Viime päivät ovat myös olleet tosi mukavia :) Lauantaina kävin Saran ja Chantin luona tekemässä lättyjä, sunnuntaina kävin salilla Noran kanssa sekä kävin lounaalla Kellyn kanssa, ja eilen olin koulun jälkeen Saran, Chantin ja Biancan kanssa, sillä Bianca (Italiasta) lähti tänään kotiin :(
Täällä on siis täyttä arkea, mutta tosi mukavaa sellaista. Jotenkin oon täällä oppinut nauttii jokaisesta hetkestä täysillä! Ja haluun elää mun loppu elämän just tällä tavalla - nauttien hetkestä, etten menetä hetkeäkään!

Lauantaina!

Kellyn kanssa lounaalla :)

Chanti, Sara, minä ja Bianca eilen kun nähtiin viimeistä kertaa </3

Ja tänään mun kaverit Cessi ja Jannika hommasivat mulle eräästä tapahtumasta Mark Levengoodin nimmarin! Ja se oli lähettänyt terveisiäkin ja kaikki, ja oon niin iloinen :) Mulla on maailman parhaat kaverit!

2 kommenttia:

  1. sun kaverit on niin söpöjä!!! ja oon ilonen et pystyt nauttimaan joka hetkestä ja vaikuttaa siltä et oot elämänilonen <33 Pyrin samaan :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. niinpä!! niinku esim. sä:)! Sillä mennään ja voidaan olla elämänilosii yhdessä kun tuun takas! <3

      Poista