Daisypath Vacation tickers

perjantai 27. syyskuuta 2013

A perfect friday

Tänään mulla oli calorieday! Mä en haluu kauheesti mitään vaihtarikiloja nimittäin, niin yritän oikeesti syödä niin terveellisesti kuin mahdollista :D paitsi kerran viikossa annan itteni syödä mitä tahansa.
Tällä viikolla se oli tänään, ja tarkoitti nutellaa leivän päällä aamulla ja lounaalla, ja kauheesti kaikkea hyvää piknikillä jonka järjestettiin tyttöjen kanssa. Päätettiin, että se on nyt tai ei koskaan, sillä ilmat alkaa viilenemään kovaa tahtia.
Mulla oli oikeesti tosi kivaa :) Mä oon kyllä tykännyt olla täällä nää 6 viikkoa, mutta nyt mä alan oikeesti sopeutuu tänne ja oikeesti rakastamaan tätä. Ja suureksi osaksi tämä on just näitten tyttöjen ansiota. x
Chloe!

Chanti, Nora &  Sara




Flor!








Someone was taking selfie's with my phone 


Sara, Lucja & Chanti <3

KEVIN!


6 kommenttia:

  1. KEVIN ahahaha!
    Heiiii ja ville ba sejja att ja älskar sara av nån orsak<3

    VastaaPoista
  2. Haha hitsi ja repes oxo ti dedä Kevin XD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heheeh :D o tydligen ha ja skrivit talking selfies iställe fö taking..... Good job!

      Poista
    2. HAHAhah, no vooi! ja märkte de int ens :D

      Poista