Daisypath Vacation tickers

keskiviikko 17. heinäkuuta 2013

I want to travel the world, and I want to marry a boy



Hei taas näin pitkästä aikaa! Viime postauksen jälkeen ei vaihtaririntamalla ole tapahtunut paljoa - sain vaan vastauksen aluevalvojaltani sähköpostilla :) hän vaikuttaa tosi positiiviselta tyypiltä, ja hän hakee minut todennäköisesti miehensä kanssa lentokentältä elokuussa. Toivottavasti tullaan toimeen hyvin! Looking forward to it! 
Näin muuten olen vaan nauttinut kesästä. Viikonloppu vietettiin mummilassa iskän kanssa, ja maanantaina alotin mun toisen työputken. Oon nyt kaksi viikkoa töissä Prismassa, ja sen jälkeen meen vielä parille leirille keittiöapulaiseksi - ja sen jälkeen onkin vaan yksi viikko lähtöön! ÄÄÄ!

Ja huomenna on enää 1 kuukausi, tasan 1 kuukausi lähtöön. Kävin läpi facebookiani pari viikkoa sitten, ja huomasin, että päivämäärä kun ilmoitin kavereille, että lähden vaihtoon, oli 21. elokuuta 2012. Silloin oli vielä vuosi lähtöön. Tänä vuonna, 21. elokuuta 2013, mä meen ensimmäistä kertaa kouluun Skotlannissa. Kaikki on mennyt niin oudon nopeasti! But still, I can't wait! :) 


32 DAYS!


-------------------------------------------------------
Jag tänkte från och med idag även skriva lite på svenska, för att det ändå är mitt andra modersmål. :) Min stödperson i Skottland skickade mig alltså epost, och hon verkar väldigt trevlig! Längtar verkligen till Skottland!
Just nu jobbar jag och dagarna bara flyger förbi - imorgon är det bara 1 månad kvar tills jag åker. WHAT! Kan inte tro det! #inshock

2 kommenttia:

  1. skotlantiin, niiin siistiä! britannia on mun kokemusten perusteella ihan huippu, tosin englannin puolella ite oon käynyt. piä superi vuosi!

    http://emmaelviiran.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Yes, oon tosi innoissani! :) Ite oon käyny Lontoos pari kertaa, mut muuten ei oo briteistä muuta kokemusta. Uskon kuitenkin, et Skotlanti on upee! :) Kiitos, I will! (:

      Poista