Daisypath Vacation tickers

torstai 11. heinäkuuta 2013

Nightmare before Exchange

Tätä näköjään parin päivän yksinolo teettää. Näin viime yönä vähän painajaismaista unta - se ei varsinaisesti ollut painajainen, mutta ei kovin miellyttävä myöskään. Lähdin Skotlantiin jostain ihme syystä pari viikkoa etukäteen ja menin tulevaan kouluuni nukkumaan, koska se oli näköjään myös hotelli. Lukukausikin oli jo alkanut ja yritin mennä tunneille mukaan, mutta muutama mun lukiokavereista olivat siellä (why) ja sanoivat kaikille muille, ettei niitten kannata puhua mulle (what). Jäin sitten yksin ja kaiken lisäksi mun lempiartisteja oli siellä, ja he halusivat jostain ihme syystä tappaa mut, joka oli hieman surullista. Jotain häikkää oli myös hostperheeseen liittyen, mutta en enää muista mitä se oli.

Voi hyvänen aika :D kai se on joku sisäinen jännitys ja pieni pelko siitä, että mitä jos ei asiat siellä sitten järjestykään. No, positiivinen asia tässä unessa on se, että noin huonosti ei oikeasti voi mennä! Taidan kuitenkin koputtaa puuta ihan varmuuden vuoksi, enhän halua ottaa mitään chäänssejä,
Ja tänään oon vihdoinkin päättänyt lähettää pienen tervehdyksen aluevalvojalle sekä koululle, koska kyllä, olen ollut niin aikaansaamaton, etten vieläkään ole saanut sitä tehtyä. Nolottaa. Varsinkin koululle olisi varmasti kannattanut laittaa kiitokset samantien niinkuin Explorius kehotti, nyt ne on varmaan jo lomalla. No, saavat opettajat lukea kun tulevat takaisin lomilta sitten :)

Ja näin asiasta toiseen, sunnuntaina kävin Maryn kanssa Korkeasaaressa! Oli todella extempore reissu, mut kun kerran päästiin lastenlipulla vielä menemään, niin why not :) Kamera ei ollut mukana, mutta kännykkä oli aika yhteistyönhaluinen. Oli kuitenkin mukava reissu! Ainoo mikä pisti silmään oli kahden apinasortin yhteinen ulkohäkki, se oli nimittäin aika pieni. En tosin tiedä apinoista mitään, joten toivotaan, että niillä on tarpeeksi tilaa!

ps. jätän teidät kuvilla & ääää, vaan 1 kuukausi ja 1 viikko jäljellä lähtöön! ohmigod. And also, if you don't know Finnish, but want to read my text, you can translate all of this with help from google translate, which is located at the bottom of this page. It obviously doesn't translate it perfectly, but better than nothing! :)




4 kommenttia:

  1. Mäki oon nähny kaikkii iha ihmeellisii unii nyt lähiaikoina :D



    www.noora-in-usa.blogspot.fi

    VastaaPoista
  2. Hei mäkään en oo vieläkään laittanut viestiä aluevalvojalle ja koululle....:D oon ollu jotenkin ihan kamala, en oo vaan saanu aikaseks tehdä niitä! Miten loistokas ensivaikutelma itsestäni <3 Huomenna pitäisi varmaan :D
    Hyi kauhee et vaihtoonkin on näin vähän aikaan, en oo valmis :D millonkohan ne lentotiedotkin tulee...

    t. seena (en vieläkään muista mun googletiliä <3 :D)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kuulla taas etten oo ainoo! :D aattelinki jo, et kaikki muut mallikkaasti samana päivänä kun saivat sijoitustiedot laittaneet viestiä joka paikkaan, paitsi minä:D vaivannu mun omatuntoa jo kauan, ja vihdoin eilen sainkin sen tehtyä! Joten go for it Seena! Nopeasti sen saat tehtyä, josset rustaa pitkiä romaaneja. Mm, sanos muuta! Aika vaan hävii jonnekki ja mä en esim. oo ehtiny näkee melkee mitää kavereita, joka on aika sad :D jotenki tää on kuitenki viel nii epätodellistakin, uskon tähän varmaan vasta kunnolla kun lentotiedot saapuu ja kaikki! Äääääääää!

      Poista