Daisypath Vacation tickers

maanantai 12. elokuuta 2013

Home again, cross the sea

Hei taas pitkästä aikaa!

Antakaa mun ensimmäiseksi hehkuttaa, että kaikki kesän työt on pulkassa! JIIHAA! 
Oon oikeesti ihan onneni kukkuloilla (: lauantaina sitten lähdettiin käymään Tukholmassa risteilemässä, koska Ruotsi <3 Mä rakastan sitä kun pääsen puhumaan riikinruotsia, kuuntelemaan heidän puhettaan, katsomaan sitä ihanaa kaupunkia, kävelemään niitä kauniita katuja. Päätettii, että koska tuun briteistä kotiin jo 9. helmikuuta, niin lähetään käymään Ruotsissa hiihtolomalla! On siinä sitten lohtua ikävään, joka varmasti syntyy Skottlannista lähdön jälkeen. Ainakin toivon, että semmoinen syntyy - sillä se tarkoittaisi sitä, että olen viihtynyt siellä. 
Mutta juuri nyt hehkutetaan, että 6 PÄIVÄÄ LÄHTÖÖN! Äää! Sain tänään myös sähköpostia järjestöltä, josta sain tietää, että aluevalvoja tulee olemaan mua vastassa nimikyltin kanssa ensi sunnuntaina Edinburghissa ja syksyllä he tulevat järjestämään matkan Lontooseen! Oon niin innoissani siitä, koska Lontookin on aivan upea kaupunki! Mä en jaksa oottaa enää tätä kokemusta, mä haluun kokea kaiken ja nähdä mitä kaikkea tämä tuo tullessaan (:

Nyt meen taas valmistelemaan pakkailua ja yritän nauttia Suomesta kaikin voimin. Onhan tää kuitenkin viimeinen maanantai Suomessa pitkään aikaan. Huhhuh!

ps. Jos löytyy jotain postaustoiveita ja/tai -ideoita, niin laittakaa ihmeessä kommenttia! (:











_____________________________________________________________

Sista måndagen i Finland för ett tag. 6 dagar tills jag åker till Skottland. #icanteven 
Jag längtar, längtar och längtar! Framförallt till Skottland, men också tillbaka till Sverige ): vi åkte på en liten kryssning nu på veckoslutet, och ah. Stockholm är en ljuvlig stad, stämningen är positiv och jag kan bara inte sluta älska rikssvenska. Men nu är det Skottland som gäller, och jag är så taggad! Äää!

2 kommenttia: