Daisypath Vacation tickers

tiistai 13. elokuuta 2013

Tuliaiset!

Vihdoinkin olen saanut kaikki tuliaiset ostettua, ja päätinkin samantien jakaa ne täälläkin! :)

Ensimmäisessä kuvassa komeilee mun tuliaiset aluevalvojalle ja tämän miehelle. En ollut varma, että viedäänkö niillekin lahjat vai ei, mutta ajattelin sitten, että onhan se kohteliasta kuitenkin! Muumimukien viemisestäkin on monia mielipiteitä - moni muistuttaa, että ulkomaalaiset harvoin tajuaa niitä. Mä koin kuitenkin, että muumit on mulle henkilökohtasesti ollut semmonen suomalainen juttu, jolla on ollut mulle merkitystä ja nuo mukit on kuitenkin aika söpöjä. Kaiken lisäksi Tove Jansson oli myös suomenruotsalainen, joten tuntuu sopivalta viedä häneen liittyvä lahja. (:



 Hostmumille ja hostdadille ostin myös mukit, muumimamma ja sitten sesonkimuki :) niitten lisäksi tuommoinen Suomi-kirja, missä on runsaasti kuvia ja vähän tekstiäkin. Mun mielestä oikein mukava! Ja niinkuin kuvista näkyy, niin laitoin karkkeja mukeihin :) pohjalle marianne-karkkeja, päälle fazerin sinisiä ja sitten neljä sukulakua.

Noitten lisäksi tein vielä 10 karkkipakettia, ja jokasessa on Suomeen liittyvä avaimenperä. Nuo on semmoisia, että annan kun nään heidän aikuisia lapsiaan, muille sukulaisille, tutuille, naapureille tai kavereille - vähän riippuen tilanteesta. :) Näin vinkkinä, jos ennen vaihtoa lähtee risteilylle, niin kannattaa ostaa niitä karkkeja laivalta Tax Freestä! Sillä tavalla saa isompia pakkauksia ja vähän edullisempaan hintaankin! 

Näitten lisäksi vien pari pientä Salmiakki-askia, en viitti sen enempää viedä kun en itsekään niitä syö :) ja ehkä vielä Suomen lippukin. Katsellaan, onhan tässä vielä 5 päivää jäljellä!

2 kommenttia:

  1. Tosi kivan näköiset paketit olet tehnyt noista mukeista. Mä ainakin arvostaisin tuollaista tuomista.

    VastaaPoista