Daisypath Vacation tickers

sunnuntai 22. syyskuuta 2013

Suomitytöt Edinpurkissa

Nyt on sitten taas saatu yksi viikko päätökseen ja voimia kerättyä seuraavaan. 14 koulupäivää syyslomaan - jaksaajaksaa!
Hyvin täällä kuitenkin menee, ja koulussakin sain mun ekasta hissan esseestä A:n! Oon jotenkin niin onnellinen siitä, vaikkei se mitenkään vaikuta mihinkään, kun mun suoritukset täällä ei kuitenkaan päde mun oikeessa koulussa Suomessa. Mut jee kuitenkin, hyvä vaan kun osaa pienistä asioista iloita! :D

Lauantaina olin sitten suomityttöjen (aka. Eliisa & Aino, joiden kanssa lensin Suomesta tänne) Edinburghissa viettämässä päivää. Satuttiin Eliisan kanssa jopa samaan bussiin, josta jouduttiin hyppäämään pois keskellä ei-mitään, koska koko North Bridge oli suljettu paraatin takia. 
18. syyskuuta 2014 Skotlanti aikoo nimittäin äänestää itsenäisyydestä, ja nyt nämä jotka kannattavat itsenäistymistä ovat aloittaneet kampaniointinsa oikein kunnolla.

Päästiin loppujen lopuksi kuitenkin turvallisesti Princes streetille ja kiertelemään kauppoja.  Primarkista tuli taas löydettyä yhtä sun toista - tärkeimpänä takki loppu vuodelle. Sen lisäksi löysin myös pingviini-onesien!! Pingviini on nimittäin mun lempieläin, joten en voinut vastustaa :D piti kyllä eka sovituskopissa miettiä pari kertaa, että miten mun mielenterveydelle on käymässä.
Oli kuitenkin tosi kiva päivä, ja oli nääääin kivaa puhella suomeksi taas koko päivä! Kaikki on vaan niin paljon helpompaa, eikä vähä väliä joudu keskeyttämään lausettaan, koska ei tiedä yhtä tärkeää sanaa. Onneksi en siis ole ainoa suomalainen tällä alueella, niin saan puhua omaa kieltä aina välillä :)


Turistinähtävyys, Eliisa & minä

Näillä on täällä myös pingviini-suklaata! Ja jokaisessa suklaajutussa on myös pingviini vitsi. Hehe.



5 kommenttia:

  1. mä en kestä tota pingviiniasua :D oot ihana!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahahahaa! :D tuun joku päivä Peeblesiin käymään tuo päällä! (;

      Poista
  2. HAHAAHHAHAHHAHHAHAH toi asu ei juma XD laita toi kouluu ku tuut takas pliiis <3

    VastaaPoista