Daisypath Vacation tickers

tiistai 24. syyskuuta 2013

The good and the bad

Antakaa mun eka vaan sanoa ASDFGHKÖLÖÄÄDAKGUIWEKLSKLKFD. Antakaa mun huutaa kaikki rakkaat, vahvat suomalaiset kirosanat yhteen ääneen ja pliis, saanko vetää itkupotkuraivat just tässä ja nyt?
- Tommoset oli fiilikset pari tuntia sitten, nyt oon tosin jo vähän rauhoittunut. Syyskuu on vain lopuillaan, ja niin myös tämän kuukauden budjetti (joka on tainnut mennä vähän ylikin. hups.) ja sitten multa vielä huijataan rahaa! Mulla on täällä siis liittymä, joka toimii top on systeemillä, ja kestää 30 päivää. Siihen sisältyy 300 min. puheaikaa, yli 3000 tekstaria ja rajaton internetti. Jee, hyvä diili! Noh, kävin sitten viime tiistaina lisäämässä 15 puntaa systeemiin, jotta saisin 30pv lisää tätä ihanaa systeemiä - ja hehkutin siinä sitten myyjällekin, että onpa ihana ja hyvä liittymä tämä! - ja hän sitten auttoi minua aktivoimaan sen. Tai niin mä ainakin luulin.
Lauantaina sain sitten tekstarin joka sanoi, että mulla on £5 jäljellä käytettävissä, ja olin ihan, että kukamitähäh!, ja tänään kävin sitten selvittelemässä asiaa. Noh, näköjään tämä myyjä ei ollutkaan aktivoinut sitä loppuun asti, vaan oli vaan lisänyt sen £15 -.- vaikka mä varmistin vielä liikkeestä lähtiessä, että "nyt on siis rajaton internetti ja kaikki käytössä taas 30pv?" ja tyyppi vaan nyökkäsi kivasti. Niin ei nyt kuitenkaan ollut, joten jouduin taas ostamaan saman liittymän uudestaan ja nyt lisättiin se raha sinne toisella tavalla, joten oon ihan varma, että se aktivoitui kunnolla ja kaikki on hyvin.
Siinä meni kuitenkin £15 roskiin periaatteessa, että kiitos siitä! Ehkä se oli inhimmillinen virhe, mut harmittaa kun ei tässä mikään miljonääri ole kukaan. Murr.

Noh, se siitä! Muuten on ollut mukava alkuviikko :) eilen skypettelin äidin kanssa, joka oli tosi kivaa! Ja koulussakin menee mukavasti. Kaikki tuntuu nyt just mukaavan normaalilta, ja nyt alkaa vihdoinkin tuntuu siltä, että kuuluu tänne. Kaikille tuleville vaihtareille voi sanoa sitä, että älkää heti luovuttako! Alku on aina vaikein. Nää ekat 5 viikkoa on ollut tosi antoisia, mutta myös vaikeita. Sopeutumiseen menee vaan vähän aikaa! Just eilen kattelin nimittäin vähän mun päiväkirjaa - kirjoitan nimittäin joka päivä siihen - ja huomasin, että alussa mulla oli mielialavaihteluita ihan hirveesti! Mä en edes muista sitä enää semmoisena! Aika kultaa muistot niin sanotusti.

Joten hyvin menee täällä, ja toivottavasti sinulla siellä. Jos on huono hetki, niin käy läpi alla olevat pingviini-vitsit mun pingviinisuklaista. Ne on just semmosia tyypillisiä "haha piste piste piste"-vitsejä.





2 kommenttia: